Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: Stelmuze
Data: 2009-03-09 16:26:07

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message
news:gp37he$8a3$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
> teisę naudoti jėgą prieš tave manant, kad tai apgins tave nuo kitų
> banditų. Nes, pirma, - nėra jokių būdų apsaugoti banditus nuo patekimo į
> valdžią. Antra - labai bijant, kad banditai atims tavo nuosavybę, saugotis
> nuo jų pasisamdant apsaugą, kuriai leidi naudojant jėgą prieš tave patį
> atiminėti tavo nuosavybę jai patinkančiu dažnumu ir jai patikančiais
> kiekiais yra taip pat absurdiška, kaip kad labai bijant prievartautojų
> pasisamdyti apsaugą, turinčią saugoti tave nuo prievartautojų, ir leisti
> tai pačiai apsaugai bei visiems, kuriems leidžia apsauga, tave

truputį ne tą turėjau galvoje,

t.y. tu manai, kad jie banditai, o kita dalis mano, kad ne banditai,
tiksliau, kad banditas esi tu. Todėl tų žmonių požiūriu tu, kaip banditas,
dar samdaisi kariuomenę savo banditiškumui apginti.

> Just žmogumi. Gi nėra jokio pagrindo vadinti žmogaus, kuriam pardavei savo
> turtą, vagimi vien dėl to, kad dabar dėl savo veiksmo gailiesi.

tai tik dalis žmonių pardavė, ne visi Vilniaus gyventojai, o nemokant to 1
ct (1000 Lt), tavęs niekur toliau nepraleidžia. Tai bus just žmogus?