Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: Doc
Data: 2009-03-13 18:02:24
"Rivo" <rivo@pochta.ru> wrote in message news:gpdvb7$1sr$1@trimpas.omnitel.net...

> Nepatikesi, bet taip buvo VISOSE bendruomenese. Siulyk ka nors naujo,
> geresnio. Tik nepradek apie visuomene, kur visi sprendimai priimami 100%
> balsu. Tokia neimanoma is principo (as pats su savm kartais gincijuos, ko
> labiau noriu, vyno ar alaus...) Visada atsiras tokiu, kuriems atrodys, kad
> is ju atima perdaug o duoda per mazai.

Nepatikėsiu, nes daugumoje bendruomenių nieko panašaus nebuvo - reketininkų vadas pasakydavo, kad nuo rytojaus jį reikia vadinti karaliumi, nes taip jam sakė dievas, ir jis spręs visų problemas. Nepatikėsi, bet šiandien yra gerokai geriau - dauguma žmonių daugumą savo problemų gali spręsti taip kaip jiems patinka be kitų žmonių teroro (kur ir kokio gauti maisto, ką dirbti gyvenime, kur pirkti rūbus, batus ir tt.). Ir tik kelias savo problemas sprendžia terorizuojami valdžios (gydymas, apsauga, vaikų mokymas ir tt.). Nėra jokio pagrindo manyti, kad visi žmonės visas savo problemas negalėtų išsispręsti nelegalizavę smurto.

> iki cia gerai... nepatiko, susirinkai smutkes, nukirpo kabeli ir isejai is
> "telekomo paslaugu vartotoju" bendruomenes. Nieko jiems neskolingas, tau jie
> irgi...
> O vat "aišku liekant savo namuose" parodo, kad tu priklausai dar kazkokiai
> bendruomenei, kuri pripazysta ir gina tavo teise i nama, ir greiciausiai
> turi kazkokiu isipareigojimu jai (kad ir kazkas kelia iki tavo namu atvede,
> saugo nuo triuksmo, netvarkos ar masinu uzimo). Kaip siulaisi izoliuotis nuo
> sios bendruomenes?

Tu vėl iš naujo. Kodėl tu manai, kad dauguma turėtų už mane spręsti kaip man organizuoti mano sklypo apsaugą, iš ko ir už kiek pirkti sveikatos draudimą, kur ir už kiek mokyti savo vaikus bei savo sprendimus enforsinti man jėga? Ir kaip būdamas savo namuose aš parodau, kad kam nors priklausau? Mano namai yra mano, jie priklauso man; tavo namai yra tavo, jie priklauso tau.

> [...]
> draudimu. Nebent tas naujas draudimas apsiimtu moket uz visas valstybines
> paslaugas. (lieka kaip tarpininkas, nemanau kad nores maziau) Bet tai jau
> bendruomenes ir to banko santykiai. Tarkis su bendruomene, kad bendrame
> susitarime pakeistu kai kurias formuluotes (zmoniu kalba lysk i seima, keisk
> istatymus). Gal tada mokesciu nasta ir sumazes. Bet uz kitas sritis
> (priesgaisrine sauga, mokslas, policija, infrastruktura, krasto apsauga ir
> pan) moket vistiek reiks, kol irodysi, kad ir siomis paslaugomis nesinaudosi
> niekada arba kazkas uz pasinaudojima apmokes.

Tai jau kalbėjome ne kartą, kad net jei aš raštu parašyčiau, kad iš savo sklypo niekada gyvenime nekelsiu kojos arba/ir raštu atsisakyčiau visų valdžios paslaugų, niekas nuo to nesikeistų.

--
Doc