Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: Stelmuze
Data: 2009-03-07 22:26:25
o ką reiškia įrodyti, mano žodžio neužteks? Priedo aš tau galiu parašyti ir
popierėlį, kuriame parašyta, kad man priklauso ir tau pardaviau.

valstybė gina ir pripažįsta piliečio nuosavybę, ne tik kai nusiperki savo
žemės sklypą, bet ir daug metų po to kai tu ją palieki savo vaikams, o
vaikai savo vaikams.
kitu atveju gautusi, kad kas nori tas parduoda - mano siūlymas dar vis
galioja.