Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: Johnas
Data: 2009-03-06 18:19:14
Doc, jei imam GILIAI GILIAI, tai nemanau, kad maišau.
Mokesčiai - irgi duoklė už tai, ką tie, kuriems tą duoklę moki, įvardija kaip paslaugą tau. Taigi, ar duoklė už jaukumą, ar duoklė už prekes, paslaugas - vistiek mokesčiai.

Tu vat sakai, kad teisė - tai turėti kitų atžvilgiu kažkokių privilegijų, tiems kitiems suteikiant tas pačias privilegijas.
T.y., kitiems užkrauni pareigą nemušti tavęs, o sau suteiki teisę būti nemušamam. Ir atvirkščiai, taip sakant, susitari su jais, kad ir tu iš savo pusės užsidedi sau pareigą kažkaip elgtis (nemušti kitų), ir jie įgija tavo atžvilgiu teisę būti nemušamiems.

Tai ar čia ne "visuomeninė sutartis" (ar kaip ten ją linksniuoja)? Jūs, uždaro etnoso viduje nusistatote kažkokias taisykles, kurios galioja tik jums patiems, ir jūs laimingi. Tol, kol nekils absoliučiai nei vieno nesutarimo. T.y., gyvensit be valdžios ir autoriteto. Bet tu juk žinai, kad kartais žmogui net pačiam sunku sutarti su savimi dėl kai kurių klausimų. Viena tavo esybės pusė sako, kad reikia/nori kažką padaryti, o kita pusė - bijo, arba šiaip nenori. Ir tu pats su savim susitari ir nusprendi pasielgti vienaip ar kitaip. O kas bus, kai tokių žmogeliukų bus 50? 1000?
Nejaugi tikitės savo tarpe neturėti absoliučiai nei vieno kitaminčio?

O jei bus kitamintis, kaip elgsitės? Pvz, 15 vyrų nori vienos ir tos pačios moters. Kaip dalinsitės? Bendru sutarimu? Ar tai reiškia, kad kažkas jūsų solidaus uždaro etnoso viduje staiga PADALINS jus dar į papildomus du pošakius (tie, kurie neatsisako savo noro turėti tą moterį, ir tie, kurie eina į kompromisą - t.y., nusileidžia tavo norui tau turėti tą moterį). Taigi, ką darom? Tu savo "valstybės viduje" sakai "balsuojam", ir jei bus 80% balsų moterį pripažinti tavo vieno, tai čia jau viskas gerai? Jau gaunam kažkokį procentą nepatenkintų tokiu daugumos sprendimu.

"Iš godybės. Iš godybės gimsta žmoguje visokios pagundos ir norai." :)))

O bet tačiau, kur gyvensit? LR teritorijoje? Jei taip - tada atsiras tokių asmenų, nepriklausančių jūsų etnosui, kuriems jūsų vidaus taisyklės netiks. Pvz, aš užsimanysiu jūsų sklype statyti sau namą. Kodėl negalėčiau? Nes tai tavo nuosavybė? O kas tas per daigtas "nuosavybė"? Kaip tu gali be kitų LR gyventojų sutikimo pasiskelbti savo suverenitetą?

Valstybės pagrindiniai skiriamieji bruožai (Montevideo Konvencija, kuri jums be abejo neprivalo galioti):
- nuolatinė populiacija;
- apibrėžta teritorija;
- Valdžia;
- pajėgumas sudaryti sutartis su kitomis valstybėmis.

Taigi, turite tik (1). Teritoriją apsibrėžti galije kreidele, bet nebūtinai mes tai pripažinsime. Sprendimas - niekeno jūrose susipilti/pasistatyti savo salą. Ok, taip padarote - puiku, (2) įvykdyta.
(3) - va čia jau jums sunkiau, nes pripažindami bet kokią menkiausią valdžią, jūs galite netyčia apsikrauti mokesčiais. Valdžia priima bendrus sprendimus, bet tai reiškia, kad sugaišta savo brangų gyvenimo laiką, taigi negali tiek pat arti žemės, kiek jūs visi kiti, tai reiškia, negali taip stipriai gausinti savo šeimos, jei jam toks noras šautų galvon.
Jei mokėsite jam už jo darbą - tai ir bus paslėptas mokestis, duoklė, pavadinkime KOMPENSACIJA.

(4) - čia irgi dar klausimas. Jei LR prezidentas norėtų su jūsų valstybe sudaryti kokią nors sutartį, tai su visais 1000 žmonių juk nesiderės, ane, taigi dar labiau patvirtinam (3) reikalingumą.
O jei žmonių tavo valstybėje bus 1 ar 2, na, tai galima ir prasisukti.

Žiūrim ką turim. Norėdamas neturėti jokių hipotetinių nesutarimų, turi rasti (sukurti) NIEKENO teritoriją, ir joje gyventi pats sau vienas. Tokiu būdu mes tave vadinsime Valdžia (nors tau šis postas nepriimtinas), ir galėsim su tavim sudarinėti sutartis. Ir tu nieko niekam nemokėsi, būsi tik savo paties pilvo vergas (ironiškai pamąsčius - tai irgi duoklė pilvui, taigi paslėptas mokestis).

Kaip sakai?

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:gorepb$vjo$1@trimpas.omnitel.net...
"Johnas" <johnas@kazhkur.com> wrote in message news:goqrsn$tjj$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai imk iš istorijos bet kurią valdymo/santvarkos formą, ir viskas bus kartojama. Vergija -> feodalizmas -> kapitalizmas -> socializmas -> komunizmas, (daugiau nežinau). Tai o prie ko privedė istorija, tai tikriausiai žinai? Papasakok man schemą, iš kurios galėtum išvystyti kažką KITOKIO, nei istorija mums parodė. Nes jei nerasi nieko naujo, tai faktas paprastas - tavo santvarka vistiek remsis mokesčiais, tiesiog gal tu nebūtinai būsi apatinėje grandyje.

Vėl maišai mokesčius (duoklę) ir mokesčius (už prekes ir paslaugas).

--
Doc