Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: Rivo
Data: 2009-03-10 15:37:21
"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message
news:gor9ml$ne3$1@trimpas.omnitel.net...
"JAlexoid" <whereabout@mail333.com> wrote in message
news:gopgma$gug$1@trimpas.omnitel.net...
> As rodos jau esu sakes, pagal prigimti TU TURI TEISE DARYTI BETKA!!!!!!!

>Visai bereikalo žodžių žaismu bandai išsisukti nuo esmės. Visi mes
>suprantam, kad neturėti teisės reiškia neturėti teisės daryti veiksmą x
>nesusilaukiant aplinkinių smurto. Jei tau patinka labiau kitokia klausimo
>formuluotė - prašau:

>jokie privatūs žmonės Lietuvoje neturi teisės atimti pinigus iš kitų žmonių
>nesusilaukdami smurto iš aplinkinių. Jei valdžia yra žmonių atstovai,
>kuriems teises atlikti kažkokius veiksmus deleguoja juos renkantys žmonės,
> [...]

Bet visi privatus zmones turi teise atimti atitinkama suma pinigu is
zmogaus, kuris pasinaudojo kazkokiomis paslaugomis ir buvo pries tai
informuotas, kad jos mokamos. Keliu vaikstai, vaikai mokosi, tave saugo
policija etc. - mokek mokescius. Pabandyk per turgu pereidamas pasirinkt nuo
prekystalio obuoliu, pomidoru ir pan... Taigi mes valdziai delegavome teise
atimti mums priklausancius pinigus is nenorincio susimoketi uz gautas
paslaugas sukcio.