Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: Johnas
Data: 2009-03-09 17:33:15
1. Aš netvirtinu, kad tai kažką įrodo. Atvirkščiai, aš gi sakau, kad mes visi likę - banditai. Arba Smurtautojai. Tačiau dabar atsiduriam kitoje kryžkelėje - kaip tu apibrėži žodį "smurtautojas", ir ar mes su tavo apibrėžimu privalome sutikti? Lendam gylyn? Apibrėžk, kas, tavo manymu yra teisinga. Moralu. Kokie poelgiai laikytini teisingais VISAME PASAULYJE, o kokie - ne. Ir nepamiršk argumentų, t.y., kuo grindi savo įsitikinimą. Krikščionybės, ir apskritai religijos prašome nekišti. Paargumentuok gyvasties lygyje, mistinių prigimtinių "teisių" lygyje.

 (Nes aš asmeniškai nematau jokios privalomos tendencijos, išskyrus kvailą žmogaus baimę mirti, ir iš to išplaukiančią to bailio susigalvotą FIKTYVIĄ teisę į gyvybę. Jei aš tos jo teisės nepripažįstu - tai nuo to jis gyvesnis nepasidarys.)

2. ?
3. Privatus NE LR pilietis buvo tą žemę įsigijęs su pareiga mokėti mokesčius LR vyriausybei, ir BE TEISĖS atsisakyti mokėti tuos mokesčius, pasiliekant žemę sau vienam.
Taigi, perparduodamas tau, jis juk negalėjo tau duoti daugiau teisių, negu pats buvo gavęs, SUTINKI? (Žiūrėk į Subj. klausimą).
Taigi, kadangi jis žemės mokestį mokėjo, tai turėjo perspėti tave vargšą, kad iš tikrųjų jis ne asmeniškai tau į kišenę tą žemę supils, o tik su tam tikromis sąlygomis.

O sąlygos -
1) žemė privalo likti LR teritorijoje; 2) Naudingosios iškasenos po "tavo" žemės sluoksniu - VALSTYBĖS, o ne tavo asmeninės. 3) Tu mokėsi žemės mokestį; 4) et.

Tavo privilegijos:
1) LR valstybė pripažins tavo vieno norą toje žemėje dirbti, statytis, ir t.t. (gali būti papildomų sąlygų - t.y., tik žemės ūkio paskirties, taip pat negalima ten branduolinių bombų sprogdinti, neteršti gruntinio vandens, ir t.t.);
2) Valstybė pripažins popieriuką, kuriame parašyta, kad "savininkas" - tu. Ir visus kitus pretendentus pasiųs velniop (suteiks tau policijos apsaugą nuo kitų kėsinimosi). Nepamiršk, kad to popieriuko atspausdinimui, ir palaikymui (duomenų įrašuose) irgi reikia kažkokių resursų. T.y., vienas iš mūsų 3 milijonų privalės ne žemę arti ir sau valgyti gaminti, o prižiūrėti tuos tavo ir kitų popieriukus. Turės ginti nuo blogiečių, kad jie nesudegintų popieriukų. Nes be popieriukų tu neįrodysi, kad ten "tavo", ir žiūrėk netyčia piktas kaimynas atims iš tavęs tą sklypą.

Oj... tu žmoną turi, beje? Užuojautos jai ir vaikams. Nors aš norėčiau apriboti tavo teisę turėti vaikų, pripažindamas tuo pačiu ir tavo norą apriboti mano teisę turėti vaikų. Galima?

Johnas.

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:gp3bi4$fl8$1@trimpas.omnitel.net...

Nesuprantu kaip faktas, kad būnant silpnesniu už smurtautoją nuo jo neapsiginsi, įrodo, kad smurtautojas nėra smurtautojas?

> 2. You have not acquired ANYTHING. Well, except maybe one thing - your age and your experience. Ateisim, sumušim, ir atimsim. Ar vis dar turėsi? Paneik.

Žr. 1)

> 3. Tavo pateiktas pavyzdys į pievas. :) Mes tavęs neverčiam tapti LR piliečiu. Tik suteikiam galimybę. O pagal tavo pateiktą pavyzdį išties būtų tokia situacija: "Mes tau liepiam priimti pilietybę, o jei nesutinki - atimam gyvybę." Taigi, į tai, ką tu TIKRAI TURI (gyvybę), mes nesikėsinam. O daugiau tu nieko neturi. Paneik.

Ką turi bendro pilietybė ir mokesčiai, apie kuriuos mes diskutuojam? Jei aš būdamas ne LR piliečiu nusipirksiu iš privataus ne LR piliečio žemės Lietuvoje, kokiu pagrindu ir už ką LR valdžia turės teisę imti iš manęs mokesčius?

--
Doc