Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: Stelmuze
Data: 2009-03-09 15:04:43
kodėl tu galvoji, kad mažuma, aš galvoju, kad ne absoliuti mažuma.
Prisimenant Blindos istoriją, ponai Blindą irgi vagimi vadino, tačiau
paprasti žmonės taip nemanė.

dėl žemės supirkimo - vėlgi tik tavo pamastymai, kad kažkas pastebės,
eksponentiškai pakils kainos, bus nepelninga ir pan. Niekas netrukdo tai
daryti ne vienam.
Bet aš norėjau išgirst atsakymą į klausimą, jeigu visgi pavyktų supirkt ir
apmokestint - kaip reikėtų tokį žmogų vadint?