Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-03-05 14:04:16
as noreciau pamatyt ekspermenta, kaip visi tokei norintys visisku
laisviu butu kokiems 5iems metams issiunciami i atskira teritorija ir
jiems butu leidziama gyventi pagal savo taisykles. man atrodo arsiausi
komentatoriai cia esantys, jei is ten is viso griztu, tai po tu 5iu metu
vistiek toliau aklai garbintu savo sistema ir rastu ka apkaltinti