Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: alias
Data: 2009-03-05 06:52:57
pilietybes as nepriimu. man ja duoda vaikysteje. tiksliau, dazniausiai
nebuna galimybes is ko rinktis:

"Pagal Lietuvos Respublikos pilietybes istatymo 8 straipsni vaikas, kurio
abu tevai jo gimimo metu buvo Lietuvos Respublikos pilieciai, yra Lietuvos
Respublikos pilietis, nesvarbu, ar jis gime Lietuvos Respublikos
teritorijoje, ar uz jos ribu. "

klausimas - ar tai nepazeidzia zmogaus teisiu? vos gimes jau turi ant saves
tokia ganetinai rimta, ipareigojancia ir igaliojancia sutarti.