Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: Doc
Data: 2009-03-09 17:11:00
"Johnas" <johnas@kazhkur.com> wrote in message news:gp39mn$cdg$1@trimpas.omnitel.net...
> Bullshit
> 1. taip, su giliu liūdesiu esu priverstas pripažinti, kad visgi siūlau "pyzdinti nx". Tavo alternatyvos prieš mus, likusius banditus? UN ieškosi savo teisių?

Nesuprantu kaip faktas, kad būnant silpnesniu už smurtautoją nuo jo neapsiginsi, įrodo, kad smurtautojas nėra smurtautojas?

> 2. You have not acquired ANYTHING. Well, except maybe one thing - your age and your experience. Ateisim, sumušim, ir atimsim. Ar vis dar turėsi? Paneik.

Žr. 1)

> 3. Tavo pateiktas pavyzdys į pievas. :) Mes tavęs neverčiam tapti LR piliečiu. Tik suteikiam galimybę. O pagal tavo pateiktą pavyzdį išties būtų tokia situacija: "Mes tau liepiam priimti pilietybę, o jei nesutinki - atimam gyvybę." Taigi, į tai, ką tu TIKRAI TURI (gyvybę), mes nesikėsinam. O daugiau tu nieko neturi. Paneik.

Ką turi bendro pilietybė ir mokesčiai, apie kuriuos mes diskutuojam? Jei aš būdamas ne LR piliečiu nusipirksiu iš privataus ne LR piliečio žemės Lietuvoje, kokiu pagrindu ir už ką LR valdžia turės teisę imti iš manęs mokesčius?

--
Doc