Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: Doc
Data: 2009-03-07 12:58:14
1. Kadangi tu prisijungei prie diskusijos, tu turėtum pirmiausia atsakyti į klausimus, iškeltus šioje diskusijoje, o ne trolinti kuriant situacijas, apie kurias nediskutuojame.
2. Nepaisant 1) punkto, tavo sufantazuotoj situacijoj žmogui reikės mokėti žemės mokestį.
3. Kadangi į tavo klausimą atsakiau, gal dabar galėtum atsakyti į mano. Jei aš savo sklype leisiu gyventi 1000 žmonių, teiksiu jiems paslaugas ir naudosiuos jų paslaugomis, tačiau visi tie žmonės ir aš nekelsime kojos iš mano sklypo. Kokiu pagrindu, ką ir kam mes turėsime mokėti?

--
Doc