Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: Johnas
Data: 2009-03-10 10:58:19
Aj, tu nenuoseklus,
1. liepi skaitinėti man knygutes, o aš su tavim diskutuoju 1vs1; Pats pasiskaitinėk Locke, Hartą, dar ką nors iš wiki rasi gal.
2. Maišai sąvokas bet kaip, ir save tuo įtikini. Prie ko čia Vyriausybė? LR žemė yra VALSTYBĖS blet, o ne vyriausybės.
3. Kas suteikė teises SEIMUI (o ne Vyriausybei) priiminėti įstatymus? Mes, visi LR piliečiai. Tame tarpe ir tu, nors iš balsuodamas prieš esančius dabar valdžioje, bet visgi pasirašęs po tais įstatymais. (grįžk atgal prie diskusijos apie sutartį. Tu turi teisę išeiti iš mūsų sutarties, bet tu tingi, ir reiškia - pasirašai. O sutartis negali būti vykdoma tik iš dalies, pasiliekant sau privilegijas, ir atsisakant paklusti prievolėms);
4. Tu gi neigi visuotinę sutartį, tai kaip ABI šalys gali susitarti, jei mes kalbame visos tautos vardu? Kiek individų, tiek šalių.

5. Žinai, man ši diskusija, tai kaip kad katinas su slieku diskutuoja apie tai, ką reiškia skraidyti. Prašau patvirtinti man, kad tu bent jau IŠKLAUSEI Teisės Teorijos/Filosofijos kursą kokiame nors univere (ok, tiks ir Kolegija). Priešingu atveju teks ir man sausainiukus tau pradėti siuntinėti. Jei sugebi, parašyk prašau "taip" arba "ne", be jokių išvedžiojimų ir atmazkių. Bet užbėgdamas atmazkėms už akių, aš parašysiu tau savo mintis - man atrodo, kad neklausei. Ir man atrodo, kad tu neatsakysi į klausimą paprastai, o vietoj to imsi ieškot šiknoj sliekų stiliumi "priekočia", "neprivalauble", "tainiekoneįrodo" ir pan.

Johnas.

Nors klausimų labai daug, žiūrėk beveik į visus juos atsakymai yra šitoje knygutėje: http://www.mississaugatherapy.com/FDR_Books/FDR_2_UPB_A_Rational_Proof_of_Secular_Ethics.pdf

> (Nes aš asmeniškai nematau jokios privalomos tendencijos, išskyrus kvailą žmogaus baimę mirti, ir iš to išplaukiančią to bailio susigalvotą FIKTYVIĄ teisę į gyvybę. Jei aš tos jo teisės nepripažįstu - tai nuo to jis gyvesnis nepasidarys.)

Žmonėms susitarus dėl teisės į gyvybę, žmonės gyvesni nepasidarys, tiesiog bus nepalyginamai lengviau kiekvienam žmogui išsaugoti savo gyvybę. Su visom kitom teisėm yra lygiai tas pats.

> [...]
> 2) Valstybė pripažins popieriuką, kuriame parašyta, kad "savininkas" - tu. Ir visus kitus pretendentus pasiųs velniop (suteiks tau policijos apsaugą nuo kitų kėsinimosi). Nepamiršk, kad to popieriuko atspausdinimui, ir palaikymui (duomenų įrašuose) irgi reikia kažkokių resursų. T.y., vienas iš mūsų 3 milijonų privalės ne žemę arti ir sau valgyti gaminti, o prižiūrėti tuos tavo ir kitų popieriukus. Turės ginti nuo blogiečių, kad jie nesudegintų popieriukų. Nes be popieriukų tu neįrodysi, kad ten "tavo", ir žiūrėk netyčia piktas kaimynas atims iš tavęs tą sklypą.

Kaip suprantu bandai įrodyti, kad visa LR teritorijoje esanti žemė (žmonės taip pat) priklauso LR vyriausybei, kuri dalina teises pagal savo užgaidas. Kas LR vyriausybei suteikė tokais teises (žūrėk į Subj. klausimą :) )?

> Oj... tu žmoną turi, beje? Užuojautos jai ir vaikams. Nors aš norėčiau apriboti tavo teisę turėti vaikų, pripažindamas tuo pačiu ir tavo norą apriboti mano teisę turėti vaikų. Galima?

Aišku galima, jei tik abi šalys laisva valia dėl tokios sutarties sutiks.

--
Doc