Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-03-05 10:44:05
|===> wrote:
> JAlexoid <whereabout@mail333.com> wrote in news:gondav$h8p$1
> @trimpas.omnitel.net:

> visu pirma, visuomenine sutartis yra bullshitas, sugalvotas pateisinti
> visokias neteisybes jau po to, kai jos buvo igyvendintos. cia placiau apie
> ta neva sutarti:
>
> http://mises.org/Community/blogs/irishoutlaw/archive/2008/03/15/social-
> contract-my-ass.aspx
>
> ps. nepraignoruok, paskaityk, jeigu matysi loginiu klaidu ar siaip kas bus
> neaisku - sakyk, klausk, galesim diskutuoti
>
> antra, teises daryti bet ka zmones neturi ir negali tureti - vieno zmogaus
> [...]
tavo paskutinis sakinys puikiai paaiskina teisiu ir laisviu bei pareigu
visuma. jei teises daryti bet ka zmogus neturi, reiskia bendru
tarpusavio susitarimu visuomene priima normas, ka daryti galima ir ka
negalima. kad situ taisykliu butu laikomasi kuriam sistema, kuri tai
priziures. va is cia atsiranda ir mokesciai. taigi mes deleguojam
valdzia kazkam, nes valdyti visi galim savo keliu simtu zmoniu
benduomenej. jei sutartume, kad istatymas priimamas tik 100% zmoniu
pritarus, neturetume nieko. sitaip atsiranda demokratija - daugumos
nuomone. kadangi rengti referendumus del kiekvieno suduko butu brangoka,
deleguojam ta sprendimo teise mazai grupei zmoniu, renkam tokius, kurie
yra tokios pat nuomones.
kad lietuvoj yra bardakas, visi bando prilyst prie lovio ir tt.. tai
faktas, bet jei apie neo liberalizma kalbam kaip apie teorini modeli tai
ir apie sita mixed modeli kalbekim kaip apie teorini