Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: Doc
Data: 2009-03-05 15:12:01
Nesuprantu tavo logikos. Pjezo teigia, o tu kaip suprantu tam pritari, kad jeigu nebūtų centrinės valdžios, tarp visų žmonių vyktų nuolatinis karas. Aš tau duodu pavyzdį tarpvalstybinius santykius (jei jau būti tiksliam, tai santykius tarp reketininkų grupuočių), kurie vadovaujantis jūsų logika turėtų būti nuolatinis visuotinis karas, kai tuo tarpu realybėje nieko panašaus nėra.

Nepaisant to jei jau argumentuoji, kad reikia atiduoti teisę inicijuoti smurtą visuomenėje išskirtinai tik vienai organizacijai su vieninteliu (!) tikslu apsisaugoti nuo tokios teisės užgrobimo jėga (užsimerkiam į alogizmą), kuo pateisinti smurto naudojimą prieš atsisakančius pirkti iš valdžios kitokias, su teritorijos saugumu niekaip nesusijusias, paslaugas?

Ir galiausiai vis tiek lieka neatsakytas esminis klausimas šitoje diskusijoje - ar galima deleguoti teisę kitam žmogui, kurios pats neturi?

--
Doc