Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: Rivo
Data: 2009-03-13 15:20:18
"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message
news:gpdlcd$hfc$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
>100 žmonių grupės sprendimas. Jei tie 51 naudodami fizinę jėgą privers
>paklusti savo valiai likusius 49, tai bus elementarus banditizmas, o ne
>"grupinis sprendimas", "visuomeninė sutartis", ar dar kas nors.

>Aišku tai nereiškia, kad VISI 100 žmonių negali susitarti, kad konkretūs
>sprendimus dėl konkrečių klausimų ateityje bus priimami daugumos sprendimu.
>Tačiau, kaip jau ir rašiau ne kartą, jei aš negaliu atsisakyti tokio
>sprendimo priėmimo būdo apskritai vien dėl to nesusilaukdamas daugumos
>smurto, tai yra elementarus daugumos banditizmas.

Griztam prie klausimo. Kaip siulai nuo sio tasko priiminet bendrus
visuomenei sprendimus? Ar grupe 99 turi sedet ir ikalbinet?

>Lygiai taip pat jei man vieną kartą sutikus kokius nors konkrečius
>sprendimus priiminėti paklūstant daugumos valiai aš vieną dieną
>persigalvoju ir tokiu būdu sprendimų priiminėti nebenoriu, turi būti
>galimybė tokį susitarimą nutraukti. Jei tokios galimybės nėra (net ir už
>labai didelę kainą), tada vėl gi tai yra ne susitarimas, o elementarus
>daugumos banditizmas.

kaip ne karta buvo sakyta, atsisakyt visada gali, susimokejes uz jau
suteiktas  paslaugas, susirinkdamas savo smutkes ir eidamas i  kita
bendruomene. Tik KAIP zadat ten priiminet bendruomene itakojonacius
sprendimus?