Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: Rivo
Data: 2009-03-13 18:03:25
"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message
news:gpdv3i$1k7$1@trimpas.omnitel.net...
"Rivo" <rivo@pochta.ru> wrote in message
news:gpdt78$ujh$1@trimpas.omnitel.net...

> Neteisingai. Apie tavo kiema jie spresti negali. nebent pries tai
> susitaret,
> kad visas kiemas yra bendra jungtine nuosavybe. O vat apie bendra gatve
> jau
> kita kalba. Nemaisyk bendru interesu su asmeniniais.

>Kaip tai negali spręsti apie mano kiemą? Mūsų demokratinėje santvarkoje
>valdžia, kurie beje realiai nėra netgi daugumos atstovai (bet čia kita
>istorija), kaip kad ir mano pavyzdyje, kuo puikiausiai sprendžia kaip tau
>gyventi savo kieme.

Nemaisom kaimynu su valdzia. Valdzia kisasi tik i tuos reikalus, kurie yra
jos kompetencijoje (ka igaliojote). Niekas tau neaiskins, kokia spalva gali
dazyti vonios sienas. Tai itakoja tik tave. Bet jei tu savo kieme sugalvosi
isirengt savartyna ar aerodroma, tai jau itakoja aplinkine bendruomene. Buk
malonus suderint tai su ja, nes kitaip tampi agresorium, pazeidzianciu
aplinkiniu teises. O agresoriui sutik, ir i duda duot ne griekas....