Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: Johnas
Data: 2009-03-09 16:02:21
Dar biškį į punktus atsakysiu:

1. Sutinku, kad privalo būti būdas iš sutarties išstoti. Toks būdas yra - atsisakyk LR pilietybės, ir ate!
2. Sutinku, priversti tapti sutarties dalyviu - negalima. Todėl 16 metų tavęs paklausia, kokią tautybę renkiesi, ar tampi LR piliečiu (pasirašai po sutartimi). Jei nenori - neprivalai priimti sutarties. Jei neturėsi pilietybės - banditai valdžioje bandys priversti tave tapti. Jei nesutiksi - gali bėgti iš šalies, ir ate! :)
3. Sutinku, absoliučiai visi sutarties dalyviai privalo sutikti su absoliučiai visais sutarties punktais. NEPRIVALO pritarti - galbūt. Tačiau pasirašyti - privalo. Taip jau gaunasi, kad tam tikri individai, patogumo dėlei, pritaria 95% sutarties sąlygų, tačiau, nenorėdami būti palikti ant ledo, jie NURYJA tuo likusius 5% prieštaravimų, ir visgi priima visą sutartį.

4. Bendras gėris yra - tai mūsų senolių susimestos+užkariautos šmutkės, nuo kurių reikia atminusuoti kitų tautų paimtas /nupirktas šmutkes.
Tai - kad liko - mūsų visų LR piliečių bendras turtas, absoliučiai visas, iki paskutinio tavo grūdo lašelio. Tačiau, jei tu laikysies mūsų susitarimo, tai mes to grūdo iš tavęs neatiminėsim. Pabandyk paneigti. :)

Johnas.
P.S> aš irgi individualistas, na bet ne toks radikalus! Viskam ribos gi yra. :)

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:gorq15$cdq$1@trimpas.omnitel.net...
"Johnas" <johnas@kazhkur.com> wrote in message news:gorl94$7q5$1@trimpas.omnitel.net...
> Kažkiek į temą, apie valstybę iš tos pačios wikipedijos:

Į citatą atsakysiu citata iš linko, kurio turbūt nepaskaitei:

There is nothing inherently wrong with a social contract provided it passes a few simple tests. First, there must be a way (without giving up anything you have acquired) to get out of the contract. Second, it can not be enforced through force against the unwilling. Third, each person involved in the contract must consent to all areas of the contract. Failure to meet at least these three simple tests would render ANY contract null and void.

Taigi, visuomeninė sutartis neegzistuoja, egzistuoja tik vienų žmonių sutartis su kitais žmonėmis. Jokia 2 žmonių sutartis negali galioti ir negalioja trečiam žmogui, kuris su ta sutartimi nesutinka, nepriklausomai nuo to kaip mes ją pavadinsim ir kokiu tikslu bandysim ją sukurpti.

Taip pat norėčiau pastebėti, kad bendro gėrio nėra. Yra tik konkrečių žmonių gėris. Kaip kad ir visuomenės intereso realybėje nėra. Yra tik vienų arba kitų žmonių interesas.

> Kad ir kokią savo valstybę kursite, jei joje bus bent 2 žmonės, tai kiekvienas iš jų privalės atsisakyti bent pačios pačios menkiausios dalelės savo "teisių" (nes visi žmonės skirtingi). Teisės šiuo atveju - tai jūsų pačių vienas kitam suteiktos privilegijos, susitarimas nesielgti kažkaip, arba elgtis kažkaip. Teisių pats sau vienas niekada negali sukurti, nes pačioje esybėje yra reikalavimas, kad kažkas tau tą teisę suteiktų. Teisė yra tik KAŽKO atžvilgiu.

Šitoje vietoje neturiu kam prieštarauti.

--
Doc