Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-03-06 16:30:48
"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:gor9ml$ne3$1@trimpas.omnitel.net...
"JAlexoid" <whereabout@mail333.com> wrote in message news:gopgma$gug$1@trimpas.omnitel.net...
> As rodos jau esu sakes, pagal prigimti TU TURI TEISE DARYTI BETKA!!!!!!!

>Visai bereikalo žodžių žaismu bandai išsisukti nuo esmės. Visi mes suprantam, kad neturėti teisės reiškia neturėti teisės daryti veiksmą x nesusilaukiant aplinkinių smurto. Jei tau patinka labiau kitokia klausimo formuluotė - >prašau:

Na, pradedam nuo to, kad teises yra bendra sutartimi priimti sprendimai, ka zhmogus gali ir ko negali, ta sutartis vadinasi konstitucija ir istatymu kodeksas. Tie patys istaymai nurodo, kad shitas "teises" tu igyji budamsa pilietis, o budamas pilietis tu automatishkai sutinki priklausyt atitinkamam sociumui su visais jo niuansais, tuo tarpu ir mokeschiais. Taigi valio, kalbedamas apie savo pilietines ar prigimtines teises, tu automatishkai referuoji i susitarteas teises, kur tavo vadinamas reketavimas deja turi kita bendrai priimta pavadinima, mokeschiai. Jei tu atsisakai tokios formuluotes ir atsisakai moketi mokeschius, tu turi dvi galimybes, savo noru pasitraukt ish shio sociumo ir nebesinaudot jo tau teikiamais privalumais ir emigruot i ta sociuma, kuris tau priimtinesnis. Arba b, vienashalishkai nutraukt sutarti, t.y. noret naudotis sociumo privalumais - vaikschiot shaligatviais, kuriais kiti zhmones klojo, gatvem, kurias kiti zhmones esfaltavo, jaustis dalinai saugus, kai tavo sauguma uzhtikrina ish kitu zhmoniu pinigu ishlaikoma vietine teisetvarka, deja taip tau nepavyks, turesi atsakyt pagal esamas taisykles...

>jokie privatūs žmonės Lietuvoje neturi teisės atimti pinigus iš kitų žmonių nesusilaukdami smurto iš aplinkinių. Jei valdžia yra žmonių atstovai, kuriems teises atlikti kažkokius veiksmus deleguoja juos renkantys žmonės, kokiu ?>būdu valdžia gavo teisę, kurios neturi joks privatus ją renkantis žmogus?

Vel tu vedi dvigubus standartus, apibrezhi sociuma pavadinimu Lietuva (reishkia referuoji i tame sociume priimtas taisykles) ir implikuoji, kad mokeschiai yra pinigu ateminejimas (savo zhodzhiuose nurodydamas, jog tas atemimas turetu but kazhkokia nusikalstama veikla)... deja, jei tu kalbi apie lietuva, taip, tavo pinigu be tavo zhinios atimt negali niekas, bet ju imimas uzh paslaugas yra norma. Juos ima bankai, juos ima prekybos centrai, juos ima valstybe, juos ima privachios tarnybos (kodel ash turiu moket uzh parkavima, jei zheme yra mums duota dievulio, smurfu, ar skraidanchio spagechiu monstro?)...

>Kieno teises pažeidžiu atsisakydamas mokėti už pvz. sveikatos draudimą, kuriuo naudotis atsisakau?

Pazheidi visu zhmoniu teises, nes visi bendru sutarimu tuos mokeschius moka. Tie pinigai nera skiriami tiesiogiai tau, uzh juos tu ishlaikai i pencija ishejusius savo mokytojus, kurie tave moke nemokamai, savo pencininkus gimines, savo i pencija ishejusius daktarus, kurie tave gyde nemokamai, savo pencininkus shiukshliu ishvezhiotojus,  kurie rupinosi, kad tau netektu savo siukshliu pachiam utilizuot ir labai daug kitu zhmoniu, savo ruozhtu, kai tu busi pencininkas, tave ishlaikys tuometiniai jauni zhmones taip pat purkshtaujantys..

>Kas tie mes? Jei tu atsisakai savo teisės į savo nuosavybę valdžios naudai, viskas OK. Tačiau tu neturi teisės atimti mano teisę į mano nuosavybę ar/ir laisvę prieš mano valią ir atiduodi ją savo valdžiai. Aišku su sąlyga, kad tu >nemanai, jog tironija yra siektina visuomenės santvarka.

Apie kokias laisves tu kalbi, ash jau kazhkada rashiau, laisve, tera grazhi apgaule tu neturi absoliuchiai JOKIU laisviu, laisve yra sushiktos prancuzu revoliucijos ishrastas nieko nereishkiantis skambus zhodis, tu turi pareigas ir teises, priimtas bendra sutartimi...

--
Doc