Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: Johnas
Data: 2009-03-09 16:39:20
Bullshit
1. taip, su giliu liūdesiu esu priverstas pripažinti, kad visgi siūlau "pyzdinti nx". Tavo alternatyvos prieš mus, likusius banditus? UN ieškosi savo teisių?

2. You have not acquired ANYTHING. Well, except maybe one thing - your age and your experience. Ateisim, sumušim, ir atimsim. Ar vis dar turėsi? Paneik.

3. Tavo pateiktas pavyzdys į pievas. :) Mes tavęs neverčiam tapti LR piliečiu. Tik suteikiam galimybę. O pagal tavo pateiktą pavyzdį išties būtų tokia situacija: "Mes tau liepiam priimti pilietybę, o jei nesutinki - atimam gyvybę." Taigi, į tai, ką tu TIKRAI TURI (gyvybę), mes nesikėsinam. O daugiau tu nieko neturi. Paneik.

4. :))))))))

5. Žinai, visgi tu esi absoliučiai teisus. Tavo pažiūros tikrai teisingos, ir jos privalo būti įgyvendintos. Pagalbos reikia?

6. http://groups.google.com/group/alt.troll/msg/bc2e71e19c590d8e - kaip sakai pats?

Johnas.

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:gp38pd$al8$1@trimpas.omnitel.net...
"Johnas" <johnas@kazhkur.com> wrote in message news:gp37hd$8a1$1@trimpas.omnitel.net...
> Dar biškį į punktus atsakysiu:
>
> 1. Sutinku, kad privalo būti būdas iš sutarties išstoti. Toks būdas yra - atsisakyk LR pilietybės, ir ate!

Kaip pilietybės atsisakymas įtakoja mokesčių mokėjimą/nemokėjimą? Tikiuosi čia nesiūlai jau daug kartų girdėto pasiūlymo, kurio esmė yra "jei nepatinka reketininkai - pyzdink nx"? :)

> 2. Sutinku, priversti tapti sutarties dalyviu - negalima. Todėl 16 metų tavęs paklausia, kokią tautybę renkiesi, ar tampi LR piliečiu (pasirašai po sutartimi). Jei nenori - neprivalai priimti sutarties. Jei neturėsi pilietybės - banditai valdžioje bandys priversti tave tapti. Jei nesutiksi - gali bėgti iš šalies, ir ate! :)

Oi, pasirodo vis tik siūlai :) Gi esmė yra ne tik atsisakyti sutarties, bet atsisakyti "without giving up anything you have acquired", aišku net nekalbant apie atidavimą to, ko negavai.

> 3. Sutinku, absoliučiai visi sutarties dalyviai privalo sutikti su absoliučiai visais sutarties punktais. NEPRIVALO pritarti - galbūt. Tačiau pasirašyti - privalo. Taip jau gaunasi, kad tam tikri individai, patogumo dėlei, pritaria 95% sutarties sąlygų, tačiau, nenorėdami būti palikti ant ledo, jie NURYJA tuo likusius 5% prieštaravimų, ir visgi priima visą sutartį.

Nesuprantu ką turi omeny sakydamas "nuryja". Jei aš labai noriu teliko, o sutartį pardavėjas siūlo paprastą ir tik su vienu punktu - duoti 1000lt ir telikas mano. Aš labai norėčiau teliko už 100lt, bet nenorėdamas likti ant ledo (be teliko), sutartį pasirašau, nuryju, 1k atiduodu ir teliką pasiimu. Tačiau jei aš vis tik nutariu teliko nepirkti ir teliko pardavėjas pagrasinęs man ginklais liepia arba pasirašyti sutartį, duoti 1k ir teliką pirkti, arba pyzdint iš mano namų į Afriką (nx), tai nei šis nei tas :)

> 4. Bendras gėris yra - tai mūsų senolių susimestos+užkariautos šmutkės, nuo kurių reikia atminusuoti kitų tautų paimtas /nupirktas šmutkes.
> Tai - kad liko - mūsų visų LR piliečių bendras turtas, absoliučiai visas, iki paskutinio tavo grūdo lašelio. Tačiau, jei tu laikysies mūsų susitarimo, tai mes to grūdo iš tavęs neatiminėsim. Pabandyk paneigti. :)

LR esantis turtas ne mūsų, o konkrečių žmonių. Pvz. mano automobilis, kompiuteris, batai, namas, etc. yra ne _ir_ jūsų, o _tik_ mano. Net gi neva bendras (valdiškas) turtas yra ne visų, o konkrečių žmonių, duotu momentu esančių valdžioje, nes juo realiai disponuoja (sprendžia kas, ką, kada ir kaip gali su juo daryti) ne visi, o valdžia.

> Johnas.
> P.S> aš irgi individualistas, na bet ne toks radikalus! Viskam ribos gi yra. :)

Aš ne radikalus, aš nuoseklus :)

--
Doc