Tema: Re: Ar galima deleguoti teise, kurios neturi?
Autorius: Rivo
Data: 2009-03-13 13:47:44
"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message
news:gp6qjc$tap$1@trimpas.omnitel.net...
1. Mano kaip atstovo sprendimai negalios tiems, kurie manęs savo atstovu
nerinko, nes tie, kas mane rinko, neturėjo kitų žmonių sutikimo atimti po
bulvių maišą iš jų, o sutikimo, kurio neturi pats, kaip supranti deleguoti
neįmanoma.

Tie, kurie taves nerinko atejo i susirinkima patys ir daugumos balsais
slaptu balsavimu susirinkime nusprende bulviu maisais paremt mokslincius.

2. Bet kokią sutartį turi būti galima nutraukti, kitaip tai bus ne sutartis,
o parsidavimas į vergovę. Net jei ir atsirastų tokią atstovavimo sutartį
sudarančių laisva valia (kuo aš labai abejoju), ją būtų galima nutraukti
sumokėjus sutartą baudą arba blogiausiu atveju vienu kartu sumokėjus visas
įmokas, kurias pagal tą sutartį įsipareigojai sumokėti jos galiojimo metu,
prieš tai jas diskontavus mokėjimo dienos verte.

Tokiu atveju, turi buti garantija, kad tomis paslaugomis ir nebesinaudosi.
Valstybes atveju tai reiskia dingti is valstybes akiracio. Tai dabartiniai
istatymai leidzia padaryt nieko nesumokant... Kaip pvz zadi nesinaudot
policijos, greitosios ar gaisrininku paslaugomis?

--
Doc