Tema: Re: Labai visi čia gudrūs, bet man negali paaišinti,
Autorius: monaxas
Data: 2015-12-18 19:39:24
Verkiu, nes...
realiai taip yra.

Paskaityk kas temos autorius, jį visi plazmoidai kiaurai žino ir priskyrė prie debilų/imbicilų/bepročių, bet su tokiu uolumu ima jo teiginius neigt, kad net pasiklysta logikoj.

Užtat nepamiršta visur pabrėžt, kad jie argumentais oponentus bando paveikt, o tie, kiti, tie kur negeriečiai, tai visokiais įžeidinėjimais - "plazmašūdas"