Tema: Re: Labai visi čia gudrūs, bet man negali paaišinti,
Autorius: Yvl
Data: 2015-12-07 17:44:50
nuva. ir kam ten kazkokie svaigaliojimai ir straipsniai po tris pagedownus.
uzlenke, nes naxui paklausos joms ne(be)buvo. ir viskas.

"PolErizuota Koala"  wrote in message

Kaip cia geriau paaiskinus... Vat Anglijoje yra morkos, auginamos ant
nitratu, valomos/pakuojamos
pigiu emigrantu is treciu saliu, parduodamos simtais tonu prekybos
centruose. Ir yra ukininku
isaugintos morkos, be jokiu chemikalu, pries parduodant nuplaunamos nekaltu
grynakraujiu anglu
mergeliu rankomis. Tai vat absoliuti dauguma nejaus jokio skonio skirtumo,
ypac jei ta morka bus
itarkuota kebabe. Ir ilgainiui ukininkas Dzonas, iki siol augines
ekologiskas morkas, nuspres, kad
pelningiau yra gaminti nitratu prisotintas morkas, isdulkins nekaltas
mergeles, ismes jas lauk
siurbti UK socialines sistemos ir nusisamdys kruva imigrantu is Rumunijos,
Lietuvos arba Sirijos,
kurie jam buciuos kojas, sakydami, kaip juos cia gerbia, kokia afigienna
alga moka ir kokios
nuostabybiskos, maistingos, sveikos ir nekenksmingos yra tos morkos, kurias
jie pakuoja per naktis.
Tai vat panasiai ir su plazma - kam gaminti brangiau, jei kruva morku
pakuotoju nemato skirtumo ir
perka tai, kas pigiau?

Demesio: sis pavyzdys yra hiperpolizuotas pasakojimas. Pateikti pavyzdziai
neskirti atlikti
analizei, kiek jie turi bendro su darzoviu gamyklu realijomis ir realia
konkurencine situacija UK
morku prekybos sektoriuje. Autorius neatsako uz skaitytojo interpretacinius
gebejimus nubreziant
pareleles tarp temos klausimo ir pateikiamo pavyzdzio.

"Sniegas"  wrote in message news:n415ol$ia3$1@trimpas.omnitel.net...

Tai gal paaiškink, kodėl nustojo plazmas pirkti?

"Xeen"  parašė naujienų news:n415e4$i5k$1@trimpas.omnitel.net...

mes nesigincyjame. Sniegas nesupranta kodel...
ir niekas nesugeba jam to isaiskinti. :)
nors viskas taip paprasta, kaip 3 kapeikos.