Tema: Re: Labai visi čia gudrūs, bet man negali paaišinti,
Autorius: Sniegas
Data: 2015-12-08 10:42:06
Jūs laike sustoję, ar kaip? Juk ir mechaniniai pradžioje buvo kažkas oho, po
to juos pakeitė lempiniai nespalvoti kineskopiniai, kurie savo laiku irgi
buvo oho, šiuos pakeitė lempiniai spalvoti kineskopiniai, vėliau buvo
spalvoti puslaidininkiniai. Progresas. Taip ir plazma, pradžioje buvo oho,
po to išlindo trūkumai, sakyčiau net didesni, nei kineskopinių, ir
vartotojai pasakė, kad tai šūdas, už kurį neverta mokėti pinigų. Atsiras
kažkas naujo ir LCD taps šūdu, už kurį neverta mokėti pinigų. Bet šiuo metu
LCD yra geriausia, ką turime.

"budulis vulgaris"  parašė naujienų news:n46461$bsn$1@trimpas.omnitel.net...

2015-12-08 10:09, PilietisA rašė:
> Nezinau siu diskusiju priesistores, bet man juokingas toks
> susireiskinimas dideles zmoniu dalies cia. Tipo visi durniai, nes
> nepirko plazmu ir panasiai...

O nejuokingi tie, kurie teigia, kad plazminių gamyba buvo nutraukta, nes
jie iš esmės buvo prasti televizoriai?

> Na ir is tiesu, reikia pripazinti, objektyviai LCD yra geriau.

Jei jau objektyviai, tai prašome į studiją tuos objektyvius kriterijus,
pagal kuriuos darai tokias objektyvias išvadas. Nes kitu atveju tai tėra
lygiai tokie patys subjektyvūs išvedžiojimai.