Tema: Re: Labai visi èia gudrûs, bet man negali paaiðinti,
Autorius: Caponi
Data: 2015-12-09 10:15:59
Nu ne visai, pvz., SMART'as net ir siandien pas Samsungus laikomas vienu
mandriausiu, o pries kelis metus, kai dar plazmu kazkiek pardavime buvo,
skirtumai buvo dar didesni (taip as prisimenu, kad Samsungas pabaigoj dar
irgi kiek ten - 1 modeli PDP gamino? :-)). Kad teorines galimybes buvo visa
tai padaryt ir ant plazmu as net nebendau uzgincyt :-), bet buvo kaip
buvo...
Ir as ne apie tai, kad plazmos sudas, kaip kazkam gal rodosi mano nicka
pamacius, o apie tai, kad vaizdo kokybei tenkinant pas visus pasiuloj
esancius daiktus vartotojas renkasi pagal kitus jam aktualius kriterijus,
px, objektyvius ar subjektyvius, bet tai pirkejo teise, o gamintojas turi
tai numatyt ir pasiulyt atitinkanti lukescius produkta.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/