Tema: Re: Labai visi čia gudrūs, bet man negali paaišinti,
Autorius: Sniegas
Data: 2015-12-10 19:26:47
Bent jau mažoje parduotuvėje jei atsiveš prekę ir per kažkiek laiko jos
neparduos, antrą kartą tokios neveš. Bet kuriai parduotuvei svarbiausia yra
apyvarta. Nebuvo su plazmom apyvartos, todėl ir neužsakinėjo.

"amenox"  parašė naujienų news:n4c3or$23a$1@trimpas.omnitel.net...

....Arba pusvalandį aiškint kas prie ko... :))) Čia kas - konsultacija ar
marketingas? Jei pakalbėt apie marketingą kur jus matėt aplamai kokį nors
marketingą kas liečia LCD vs plazma Lietuvoje? Kur tendecingi arba
netendencingi straipsniai spaudoje? Nepamenu aš tokio dalyko. Lietuvoj išvis
to marketingo nėr, viskas atsiremia į va tokias "konsultacijas" iš draugo ir
gandus. O prekybcentriuose tai tiems vadybininkams visiškai px ką tuo
momentu LCD ar plazma reik parduot. Užsipirkę daugiau plazmu stumdys
plazmas, LCD tai LCD, gavo kažkokių nuolaidų iš kokio Samsungo - pavarys jo
akciją. Jus ką galvojat kad jie neturi ką veikti ir visą laiką jie generavo
šitas sąmokslo teorijas? Nebūkit naivūs. O iš pažystamų kiek turiu didesnė
dauguma nusipirkę LCD, kažkiek plazmas, ir nepatikėsit - visi jie patenkinti
savo pirkiniu.