Tema: Re: Labai visi ?ia gudr?s, bet man negali paai?inti,
Autorius: Sniegas
Data: 2015-12-08 15:33:43
Aš mačiau parduotuvėje su 1024*768 rezoliucija, todėl ir sakau, kad
idiotiška. LCD taip neblizga, kaip plazma blizgėjo. Išjungta žaliai švietė,
iš kur ten ta juoda gera jums buvo nesuprantu. 32" plazmų su 1920*1080
rezoliucija pagaminti nesugebėjo.

"budulis vulgaris"  parašė naujienų news:n46kre$nvj$1@trimpas.omnitel.net...

2015-12-08 14:58, Sniegas rašė:
> Taigi jau kelis kartus rašiau - išdega, mirga, blizga ekranas, blanki,
> rezoliucija idiotiška, neina pagaminti mažo ekrano. Ar tu neskaitai, tik
> rašai?

Ble, tu tikrai silpnaprotis. Kodėl plazminio 1920x1080 rezoliucija
idiotiška, o LCD ne? Kodėl blizgantis plazminio ekranas blogai, o LCD
ne? "Neina pagaminti mažo ekrano" tai išvis juokingas "argumentas".
Dabar, kaip suprantu, pagrindiniai TV sales'ai eina didesnių, nei būdavo
gaminami minimalaus dydžio plazminizi ekranai.