Tema: Re: Labai visi čia gudrūs, bet man negali paaišinti,
Autorius: amenox
Data: 2015-12-12 00:13:47
Už melagingą ar klaidinančią reklamą yra baudžiama, taip kad nereik sekt čia
vaikiškų pasakų apie gėrio ir blogio marketingus. Tipo LCD telikuose pridėjo
žodelį LED pavadinime ir tai apvertė visą rinką? Ar bent pats tuo tiki ką
čia šneki? Man jau užkniso tai kartoti, bet telikus pakankamai lengva
įvertinti akimis, ką ir daro visi ateidami juos pirkti.