Tema: Re: Labai visi Ĩia gudrÅ«s, bet man negali paaiÅ
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-12-08 12:01:04
2015-12-08 11:46, PilietisA rašė:
> Pagal kokia objektyvumo interpretacija? As pateikiau formalaus
> objektyvumo vertinimo perspektyva kuris yra aprasomas psichologijos
> literaturoje.

A, nu tada aišku. Tą mes jau senai sakome: plazminiai numirė ne todėl,
kad jie buvo prastai rodantys televizoriai (t.y. objektyviai geresni
vaizdo atkūrimo srityje), o todėl, kad marketingistai sėkmingai praplovė
masėms smegenis apie LCD "gerumą" (t.y. psichologiškai geresni).

> Aha, absoliuti dauguma zmoniu dievino plazmas (kodel tuomet juos
> durniais cia masiskai vadinat?), bet nelemtas masonu samokslas neleisti
> zmonems megautis kokybisku vaizdu prazude sia technologija...
> Kartoju - "nemokytiems" kur ir i ka ziureti, plazmos rodo blogiau. Jei
> bandymai buvo atliekami kvieciant video entuziastus, tai zinoma,
> rezultatas kitas.

Absoliuti dauguma akyse tų plazminių nebuvo matę, bet labai daug
prisiklausę visokių nebūtų mitų apie plazminių blogybes. O vertinti kaip
rodo televizoriai buvo kviečiami eiliniai žmonės iš gatvės.