Tema: Re: Labai visi ?ia gudr?s, bet man negali paai?inti,
Autorius: Julius
Data: 2015-12-07 11:33:23
Teorija tikrai gali apsiversti praktika. Pamislik, po kokių 5-7 metų visi
PLAZMA turėtojai jau tikrai norės atnaujinimo. Ir tikrai jie kentės iki
paskutinio esamo TV atodūsio. Nemanau kad esant dar veikiančiam aparatui
iškeis jį į lcd marmalione. Todėl jei panasius nebus kvailas, galėtu
patpolnai patobulinti ekraną, prifarširuoti aparatą tų laikų cackių ir
švystelt į rinką. įsivaizduoju kokios drakės būtu prie topocentrų. Panašiai
kaip Amerikėj prie aiphono šešto pardavimo vietose jo atsiradimo metu.
Aš kažkodėl viliuosi, kad šitą vaakumą kažkuris gamintojas išnaudos.

"Bronco"  parašė naujienų news:n41unt$pol$1@trimpas.omnitel.net...

On 2015-12-06 19:22, Dainiushas wrote:
> vargu ar plazmai taip pasiseks....

Teoriškai įmanoma ir tokį scenarijų sumodeliuot, bet tada OLED'ams turi
pareit kažkoks totalus fail'as, pvz. Europos Sąjunga turi juos uždraust
:D Ir tada, per kokius 5-6 metus, neatsiradus tinkamo videofilams
plazmos substituto, tarkim, koks Panasonic'as, netikėtai susivokęs
erdvėje, gali pasakyt, "Ogi, mes turim naujos kartos plazmines paneles
namų kinui!" ir susišnioti iškart keliolika milijonų plazminių telikų
pardavimų per metus, nes jau visi videofilai bus pribrendę rimtam
apgreidui :)

Aišku, nelabai ir aš tikiu tokiu scenarijumi, bet pamodeliuot gi
neuždrausta :) Vinylai ir lempos vienokia ar kitokia forma juk grįžo... :)