Tema: Re: Labai visi čia gudrūs, bet man negali paaišinti,
Autorius: Caponi
Data: 2015-12-08 19:58:07
Pakankamai teisingas palyginimas, ir beda is esmes ta pati, kodel laimetoja
nuleme ne vaizdo kokybe - daugelis vartotoju paprasciausiai vaizdo kokybes
skirtumo nemate, todel lemiama vaidmeni suvaidino kiti faktoriai - pagrinde
trumpesnes video kasetes (pradiniam etape JAV rinkoj Beta kasetes buvo tik
valandos trukmes - netilpo joks filmas -> vartotojam nepatogu) ir del tam
tikru priezasciu gerokai didesne videomagu kaina - grubiai tariant "karas"
ten buvo prapistas pacioj technologijos atsiradimo pradzioj del neteisingai
pasirinktos Sony strategijos.

Taip kad rezultatas - VHS kaip masem skirta vaizdo irasymo technologija
pasirode pranasesne.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/