Tema: Re: Labai visi čia gudrūs, bet man negali paaišinti,
Autorius: amenox
Data: 2015-12-12 15:37:49
Gal nepradėk apie tas reklamas vėl. Gal prisiminsi už kokius nuopelnus
pirmos plazmos gavo hd ready? Niekas gi nesiskundė tiesa? Taip kad nereik
apie sąžiningą ir nesąžiningą reklamą, sėkmingai apipisinėjo tiek lcd tiek
ir plazmų gamintojai. O su LED tai baik gal, nes jau juoginga darosi -
pavadino LCD telikus LED telikais ir dėl to plazmos užsilenkė. Tu ant tiek
pirkėjus durniais laikai? Vis ignoruoji kiekvienam mano poste tai, kad
pirkėjai renkasi telikus akim, o ne ausim. Kiek man šitą reikia pakartoti?
Tu gali apipisti pirkėja viena syk, gali antra bet ilgiau nepavyks. Kažkodėl
nemačiau eilių pirkėjų gražinančių LED telikus su priežastim kad juos apgavo
ir kad ten LED bet ne LED ir t.t..