Tema: Re: Labai visi čia gudrūs, bet man negali paaišinti,
Autorius: PilietisA
Data: 2015-12-11 21:41:53
> Berods parašiau kaip reiktų pasilyginti. Kadangi čia omnitel.tv, tai man,
> asmeniškai, įdomūs tik rezultatai prie kontroliuojamo apšvetimo, o ne
> dienos metu ir tuo labiau leidžiant per telikų vidinius grotuvus.

Viskas butu puiku, bet, kadangi tema yra orentuota grynai i marketinga,
pardavimus, analizavimo, kodel taip atsitiko...
Tad sakyciau butent palyginimai "idealiomis" salygomis yra kur kas
labiau ne i tema.

Nemanau, kad sioje diskusijoje kas nors labai gincyjasi kas yra geriau
"idealiomis" salygomis. Tema visiskai ne apie tai, matyt todel ir
nesusikalbama...