Tema: Re: Labai visi čia gudrūs, bet man negali paaišinti,
Autorius: Bronco
Data: 2015-12-11 22:38:17
On 2015-12-11 21:32, PilietisA wrote:
> Jei kalbam apie faktus, tai prasom faktus i sviesa - oficialius
> dokumentus kurie patvirtina suorganizuota suokalbi tarp kompaniju
> isstumti plazmas is rinkos.

Čia iš xuilo išmokai? Iš serijos, "a dokazatelstva gde???" :)

Kokių tau oficialių dokų reikia? Čia teismas gal? Aš pasakojau ką mačiau
savo akimis parduotuvėse. Dokumentų iš parduotuvės jokių neprašiau :)
Analogiškus pastebėjimus njusuose rašiau ne aš vienas. Ir tai vyko ne
tik Lietuvoje. O jei mano žodžiais netiki, tai netikėk, man tai kas?

Tik antrą kartą jau kartoju, aš apie jokius sąmokslus nerašiau, čia
kažkas kitas tokį dalyką leptelėjo. Visiems šitiems reiškiniams
paaiškinti pakanka "marketingo". O Samsungas, kaip jau išsiaiškinom, jį
turi geresnį, nei Panasonic ir labiau "mėgo" LCD gamint, nei plazmas.
Spėju, jis jas gamino tik todėl, jog nenorėjo viso "grobio" Panasonikui
palikt. O kai Pan pasidavė, tai ir pats Samsungas staigiai plazmines
meškeres suvyniojo :)