Tema: Re: Labai visi čia gudrūs, bet man negali paaišinti,
Autorius: Bronco
Data: 2015-12-08 21:40:39
On 2015-12-08 21:27, Xeen wrote:
> Nu va ir islindo teisybe...
> kas gali pirkti shuda, kuris kainuoja pigiau nei lsd telikai?
> ar tu pats toki pirktum?
> as tai nea...

Aš visada pirkdavau ir pirksiu tik tai, kas man reikalinga, o ne tai,
kas madinga. Tiesiog surasiu kur TO DAIKTO yra geriausia kaina ir
pirksiu. Iš esmės, manęs maža kaina nepaveiksi, jei technologija
netenkina iš esmės. Aišku, tai nėra standartinis požiūris į reikalą ir
aš tai suprantu. O tavo turimas omenyje efektas labiau pasireiškia tik
prabangos prekėm. Nežinau, ar telikus galima prie tokių priskaityti...

> as tai siaip ta desni vadinciau "reklamos ir pasiulos". :)
> pralaimejo plazma siam desniui. ir skaudziai :(

Kad plazmos marketingas buvo pralaimėtas, ar tiesiog "priduotas", aš jau
rašiau anksčiau. Nes būtent tai paskutiniais plazmos egzistavimo rinkoje
metais aš ir stebėjau. Paskaitykite ankstesnius mano postus, visą tai
jau aprašiau, kaip buvo gana skubiai "laidojama" plazma LCD naudai.