Tema: Re: Labai visi Ĩia gudrÅ«s, bet man negali paaiÅ
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-12-08 10:25:37
2015-12-08 10:09, PilietisA rašė:
> Nezinau siu diskusiju priesistores, bet man juokingas toks
> susireiskinimas dideles zmoniu dalies cia. Tipo visi durniai, nes
> nepirko plazmu ir panasiai...

O nejuokingi tie, kurie teigia, kad plazminių gamyba buvo nutraukta, nes
jie iš esmės buvo prasti televizoriai?

> Na ir is tiesu, reikia pripazinti, objektyviai LCD yra geriau.

Jei jau objektyviai, tai prašome į studiją tuos objektyvius kriterijus,
pagal kuriuos darai tokias objektyvias išvadas. Nes kitu atveju tai tėra
lygiai tokie patys subjektyvūs išvedžiojimai.