Tema: Re: Labai visi čia gudrūs, bet man negali paaišinti,
Autorius: Sniegas
Data: 2015-12-09 12:12:38
Stovėdavo plazma šalia LCD. Tik jūs įsivaizduojate televizorių parduotuves
su atskiru užtemdytu kampeliu, o realybėje 90 procentų, ar net daugiau
parduotuvių tokio kampelio neturi, televizoriai tiesiog sustatyti lentynose
dažnai net neįjungti.

"budulis vulgaris"  parašė naujienų news:n48tb2$ju7$1@trimpas.omnitel.net...

2015-12-09 11:15, amenox rašė:
> Kokį dar žinai būdą telikų palyginime? Be klasikinio - ijungtas,
> paduotas tas pats video šaltinis, lygintojas atsimerkęs.

Parodyk tu man prekybos centrą, kuris dėl tavęs pastatys du skirtingus
TV vieną šalia kito, pajungs tą patį vaizdo šaltinį, pritemdys/išjungs
prekybos salės šviesas, duos tau laisvę pakeisti telikų nustatymus kaip
tu nori ir tada leis pusvalandį visaip juos lyginti.