Tema: Re: Labai visi čia gudrūs, bet man negali paaišinti,
Autorius: amenox
Data: 2015-12-08 09:06:58
Kai vartotojas perka (sorry pirko) plazma jis pagal šį grupsą kokybės
mylėtojas, gurmanas, audiofilas ir visokia kitokia išdidi mažuma, kai
vartotojas perka lcd jis lochas, masė, marketingo auka ir pan. Nors abiem
atvejais tai jokio skirtumo, abu perka ką rinka jiems ikiša, bet va vieni
kažkodėl susireikšmina. :) Šiaip tai ne tik tv liečia, mobilkėse pvz. kažkas
irgi panašaus vyksta, nors kai pagalvoji ir kitur gyvenime.