Tema: Re: Labai visi èia gudrûs, bet man negali paaiðinti,
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-12-09 11:11:14
2015-12-09 10:54, Caponi rašė:
> Skaityk ka rasau - konkreciai, tarkim, pries 2 metus plazmos is esmes
> buvo tik Panasonic asortimente, o jo SMART'as buvo silpnesnis nei,
> tarkim, Samsungo. Kad teorijoj plazmoj gali but mandresnis SMART'as, tai
> savaime aisku.

So what? Jei tas SMART būtų buvęs esminis dalykas, tai visi Panasonic TV
turėjo išnykti, bet išnyko tik plazminiaia.

Beje, ko gero pagrindinės priežasties taip niekas ir nepaminėjo:
nepavyko pagaminti UHD raiškos PDP (reasonable dydžio ir energijos
sąnaudomis, tenkinančiomis ES ir JAV reikalavimus) ir buvo nuspręsta,
kad apsiribojimas 1080p yra aklavietė komercine prasme.