Tema: Re: Labai visi čia gudrūs, bet man negali paaišinti,
Autorius: Bronco
Data: 2015-12-08 21:21:42
On 2015-12-08 19:50, Xeen wrote:
> tai kad kiek pastebejau, ir pats Sniegas jpeg'u parode, kad plazmos buvo
> pigesnes. :)

Taip, plazma buvo pigesnė, nes suveikė rinkos paklausos ir pasiūlos
dėsniai. Kai ėmė kristi plazmos paklausa, jos kainos krito. Net
hi-endiniai Kuro kainuodavo kaip kokie mid klasės Samsung LCD 8-/

Ten viename iš linkų ir buvo išreikšta nuostaba, jog pardavimų smukimui
neturėjo įtakos net labai geros plazmos kainos. T.y. vyko kažkokia
masinė psichozė prieš plazmos techologiją, ale "ES plazmą uždraudė".

Ankstesniame tread'e aš postinau mano paties darytas foto, kur sulyginti
aukštesnės klasės panasonic plazminis ir samsung lcd telikai (dėl
apžvalgos kampų ir vėlavimo), tai ten matosi ir kainos, skirtumas
praktiškai dvigubas. Mano akimis žiūrint, neeilinis paradoksas. Bet taip
ir buvo. Jei ką, foto darytos Belgijoje.