Tema: Re: Labai visi čia gudrūs, bet man negali paaišinti,
Autorius: PilietisA
Data: 2015-12-08 11:53:05
> tai pirmas SUBJEKTYVUS ispudis, kuris nebutinai bus ilgalaikis. cia kaip
> ispudinga grazuole klube, kuri niekaip ilgalaikiam rimtiem netiktu :)

Nevisai, ivardinciau kitaip - tai objektyvus ispudis kuris nebutinai
teisingas (vertinant pagal kazkokius kriterijus, kas jau savaime nesa i
subjektyvuma). Tavo sakinys yra subjektyvi logika - "teorijos kurimas".
Cia ne mano filosofija, cia psichologijos apibrezimai.

Objektyvu/Subjektyvu neturi nieko bendro su "teisingumu".
Objektyvu - galvok apie "eksperimenta su rezultatais" - rezultatai yra
prioritetas.
Subjektyvu - galvok apie teorija/modeli paaiskinanti rezultatus -
teorija yra prioritetas.