Tema: Re: Labai visi čia gudrūs, bet man negali paaišinti,
Autorius: amenox
Data: 2015-12-10 08:59:03
Paprastai tos "technologijos minusai" arba liaudyje paprastai vadinamos
problemos kai kuriuos pirkėjus erzina. O kai pirkėjus kažkas erzina jie to
daikto neperka. Šito elementaraus fakto jau n metų šiam newsgrupe niekaip
nepavyksta kai kam išaiškint. Plazmos atveju čia bandoma įteigti kad
kažkokie pirkėjai jos nepirko ne dėl išvardintų problemų (ok, technologijos
minusų), o dėl to kad jį suklaidino, apgavo, ne taip apšvietė parduotuvėj,
papirkti vadybininkai pasiūlė kitą, tarptautinis sąmokslas ir t.t. Kuomet
dauguma atveju priežastis labai elementari - nedžiugino.