Tema: Re: Labai visi ?ia gudr?s, bet man negali paai?inti,
Autorius: pracyvnas
Data: 2015-12-10 21:26:42
"Plazmos ?alininkai sako, kad LCD kontrastas ma?as ir v?lavimo
 laikas j?
netenkina. Ir tai viskas? Tik du tr?kumai? Ar a? ka?k? praleidau? "

Tu apsimeti ligoniu, ar tau istikruju negerai yra?
Bled bet reikia noret specialiai tokiu dalbajobu but. Pasiziurek i
 savo paveiksliukus kur postinai.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/