Tema: Re: Labai visi čia gudrūs, bet man negali paaišinti,
Autorius: Caponi
Data: 2015-12-18 19:32:34
Zinok as del to ramus - jei tiek metu neuzpiso apie ta pati pliurpt ir vis
dar randama nauju "argumentu", tai kol galutinai i uzmarsti ir PDP, ir LCD
nenueis, cirkas tesis :-)
Principe tu jau isivaziavusios diskusijos vidury parasyk posta su 2
eilutem - pirmoj "as rasau nesamone", antroj - kazka is serijos "bet tai
koks plazma sudas, nes ji taip kaista, kad ilgiau padirbus jauciasi
svylanciu dulkiu kvapas" (beje, Sniegai, tau i rankas dar vienas koziris -
plazmos gi budavo net su birbianciais ventiliatoriais, nes naturaliu budu
neatsiausindavo!) - stopudovai sulauksi kontrargumentu :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/