Tema: Re: Labai visi čia gudrūs, bet man negali paaišinti,
Autorius: Sniegas
Data: 2015-12-08 23:02:46
O tai tu nesupratai kodėl? Kas iš to, kad tame kamputyje karaliavo Pioneer
Kuro, jei jų nepirko? Parduotuvė pastatyta parduoti prekes, o ne jas
muziejuoti. Vadinasi Samsung LCD išstūmė Pioneer Kuro, nes nors pradžioje
jie stovėjo kamputyje jų daugiau nupirkdavo. Aš dirbau parduotuvėje ir
mačiau prekių išdėstymą. Paklausę prekę, kurią garantuotai nupirks visada
dės į matomą vietą. Pats turėdamas parduotuvę irgi taip elgtumeis.

"Bronco"  parašė naujienų news:n47g6r$5m6$1@trimpas.omnitel.net...

On 2015-12-08 14:03, PilietisA wrote:
> Yra tiesos, bet visko ties tuo nesuvesciau.

O ką reik suvedinėt? Kalbam apie faktus, o ne apie nuomonę.

2008-ieji metai, TV prekybos salės centre ar net SPECIALIOJE PATALPOJE
PRABANGIAM NAMŲ KINUI karaliauja vien plazminiai ekranai, konkrečiai
Pioneer Kuro. Greta, kaip truputį pigesnė alternatyvą jiems stovi
Panasonic plazma.

2009 metai. Plazmos dingo. Ne absoliučiai dingo, bet dingo iš tų
SPECIALIŲ PATALPŲ ir centrinių ekspozicijų vietų, nuo šiol ten jau stovi
Samsung LCD gražiais plonais aliumininiaisi rėmeliais. Plazminiai kažkur
nukišti į prekybos salės kampus ir rodo SD televiziją.

Tarpe tarp 2008-ų ir 2009-ų metų įvyko kažkokia afigitelna LCD kokybės
revoliucija? Aš kažkaip nepastebėjau. O jūs? :)