Tema: Re: Labai visi Ĩia gudrÅ«s, bet man negali paaiÅ
Autorius: Andr
Data: 2015-12-06 23:01:41
Arba variantas, kad plazma galutinai numarins, kol technologija taps
beverte. Tada ja koks samsungas ar lg nusipirks (arba applas uzpatentuos
:) )ir atgims plazma nauju pavadinimu.
P.S. O ir siaip man vienam tas pavadinimas "plazma" uzkliuna? Plazminis
reaktorius ant sienos kabo... branduolinis tv, xolera tv... ar dar kazka
gresmingai skambancio reikejo sumastyt. Eilinis pirkejas yra durnas ir
jei pirmas dalykas kuri jis isgrista apie preke ji atbaido, tai toliau
jis net nesigilina.