Tema: Re: Labai visi ?ia gudr?s, bet man negali paai?inti,
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-12-08 15:47:25
2015-12-08 15:33, Sniegas rašė:
> Aš mačiau parduotuvėje su 1024*768 rezoliucija, todėl ir sakau, kad
> idiotiška.

Tai tu kažkada vieną HD Ready plazminį teliką parduotuvėje pamatei ir
taip absoliučiai viską apie plazminius TV sužinojai? Šaunuolis, gerai varai.

> LCD taip neblizga, kaip plazma blizgėjo. Išjungta žaliai
> švietė, iš kur ten ta juoda gera jums buvo nesuprantu.

Gal tu mažiau savo stuff'o rūkyk. Išjungus, matote, jam žaliai švietė...

> 32" plazmų su
> 1920*1080 rezoliucija pagaminti nesugebėjo.

So fucking what? Dar paverk, kad 4" jų negamino.

Beje, LCD nesugebėjo didesnio nei 108" pagaminti. Tai užsirašyk jam
didžiulį minusą ir dabar varyk, kad LCD šūdas.