Tema: Re: Labai visi Ĩia gudrÅ«s, bet man negali paaiÅ
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-12-08 17:31:48
2015-12-08 16:55, Yvl rašė:
> nu matai kaip, BA3-2015 nutojo gamint irgi nelabai seniai. Turbut taip
> ilgai gamino, nes ziauriai geri automobiliai buvo, ania?

O tu nejauti, kad tu pats sau prieštarauji?

Juk, anot tavęs ir Yvl, jei technologija ilgai gyvuoja, reiškia ji savo
eksploatacinėmis savybėmis gera. Jei gyvuoja trumpai - ji šūdina.

Aš teigiu priešingai - sakau, kad technologijos ilgaamžiškumas
nepriklauso vien nuo jos gerumo, jis priklauso nuo daugybės kitų, su
technologijos gerumu nesusijusių veiksnių.

Taigi, čia tu su Yvl teigi, kad VAZ-2105 buvo puikus automobilis, nes
juk labai ilgai buvo gaminamas ir pirkėjai už jį balsavo savo
piniginėmis, o vat krūva visokių BMW, mersų, Audi, Lexus ir t.t. yra
šūdai, nes daugybę jų tas VAZ pergyveno.

O aš sakau, kad VAZ-2105 kaip automobilis buvo šūdas ir tik dėka
įvairiausių veiksnių, tiesiogiai visiškai nesusijusių su jo
eksploatacinėmis savybėmis, jis buvo gaminamas taip ilgai ir taip ilgai
jį pirko.