Tema: Re: Labai visi ?ia gudr?s, bet man negali paai?inti,
Autorius: pininfarina
Data: 2015-12-08 16:22:34
o daugumos lukesciai, deja, su kokybe nesusije.
Kaip auto aparaturos:
1. Kad butu usb
2. Kuo pigiau
3. Kad butu daug "zemu"
:D
Ir su telikais panasiai.

"Sniegas"  parašė naujienų news:n46op6$qj3$1@trimpas.omnitel.net...

Plazmos numiro todėl, kad jų nepirko, o nepirko todėl, kad netenkino pirkėjų
lūkesčių. Lygiai taip pat numiro ir CRT.

"pracyvnas"  parašė naujienų news:n46nrq$psc$1@trimpas.omnitel.net...

Simtu procentu sutinku. Tevams pirkau lcd, nes ju poreikius jis
labiau atitinka.

Ir apskritai, fleimas prasidejo ne nuo to, kad geriau, kas
blogiau, o godel plazmos numiro.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/