Tema: Re: Labai visi čia gudrūs, bet man negali paaišinti,
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-12-11 09:44:01
2015-12-10 17:45, amenox rašė:
> O KAS DRAUDĖ tą patį panasui daryt? Aj tiksliai, kaip čia nesusipratau -
> taigi tarptautinis kartėlinis susitarimas ir sąmokslas prieš panasonic.
> Atspėjau?

O tu atkreipei dėmesį, kad apie sąmokslus ir susitarimus kalba išimtinai
antiplazmininkai. Aš nepamenu, kad nors kartą apie tai būtų kažkas iš
plazmininkų užsiminęs.

O tai, kad Samsungas varė agresyvų LCD marketingą nėra joks sąmokslas ir
t.t. Tiesiog Samsungas visose srityse skiria milžiniškus pinigus
marketingui, skyrė ir telikų srityje. Ir kadangi jiems geresnis pelnas
buvo LCD, o ne plazminių gamyba, tai jie ir skyrė didžiulius pinigus
savo LCD telikų reklamai.

O Panasonic tai marketinge kažkaip labai kukliai elgiasi visose srityse.