Tema: Re: Labai visi čia gudrūs, bet man negali paaišinti,
Autorius: Bronco
Data: 2015-12-10 21:37:18
On 2015-12-10 16:55, amenox wrote:
> Jus ką galvojat kad jie neturi ką veikti ir visą laiką jie generavo
> šitas sąmokslo teorijas?

O kur nors matei, jog aš teigčiau, jog tai "sąmokslas"? Tai kodėl man
tai rašai?

Aš kalbėjau apie marketingą ir nupasakojau mano stebėtą faktinę
situaciją. Kodėl buvo taip, o ne kitaip, aš jokių sąmokslo versijų
nekėliau. Bet faktas tas, jog plazminiai telikai iš centrinių
parduotuvių pozicijų išnyko lyg burtų lazdelei pamojus.

Viena akivaizdi priežastis - Pioneer pasitraukimas. Antra - Panasoniko
visiškas nesugebėjimas pakeisti rinkoje (marketingo požiūriu) Pioneer. O
kaip kilo, plito ir kieno pastangomis užderėjo gandų jūra, aš nežinau ir
tingiu aiškintis, bet aš niekur nekalbėjau apie jokius "pasaulinius
sąmokslus". Kartais žmonių durnumo pakanka ir nereikia jokių masonų
pastangų...